تغذیه شما

113

ممکن است در این زمان از بارداری  زیاد علاقه ه‏ای  به خوردن نشان ندهید، ولی حفظ رژیم غذایی سالم ضروری است. راه حل این مشکل شاید مصرف غذاهای  تفریحی باشد. به جای خوردن وعده‏ های  غذایی  بزرگ، به منظور حفظ سطح انرژی خود و جلوگیری  از ایجاد سوزش سردل، در تمام طول روز غذاهای تفریحی  مصرف کنید. ممکن است از خوردن غذاهایی  که تاکنون مصرف می ‏کرده‏اید، خسته شده باشید. در فهرست زیر به برخی غذاهای  تفریحی  برای تغذیه ه‏ای سالم اشاره شده است:

موز، کشمش، میوه خشک و انبه برای  برطرف کردن میل شما به غذاهای  شیرین و تأمین آهن، پتاسیم و منیزیم.

پنیر کم چرب، که حاوی  کلسیم و پروتئین زیاد است.

مخلوط میوه‏ ها و شیر کم چرب و ماست، شیر یخ زده یا خامه یخ زده برای  تأمین کلسیم، ویتامین‏ ها و مواد معدنی .

بیسکویت‏ هایی که حاوی  فیبر زیاد هستند، همراه با کمی کره بادام زمینی برای  تغییر ذائقه و تأمین پروتئین.

چیبس بدون نمک یا تورتیلا با سالسا(سس قرمز تند مخصوص) برای  تأمین فیبر و تغییر ذائقه.

تکه‏ های نان برای تأمین فیبر و تغییر ذائقه.

گوجه فرنگی تازه با روغن زیتون و ریحان تازه که می ‏توانید آن را با چند برش نازک پنیر پارمزان میل کنید.

سالاد مرغ یا ماهی تن (آماده شده با مرغ تازه یا ماهی تن کنسرو شده در آب) و بیسکویت یا تورتیلا برای تأمین پروتئین و فیبر.

پنیر محلی و میوه که با کمی  شکر و دارچین طعم‏دار شود برای  شیرهای طعم دار یا سرویس‏ های میوه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کپچا *